eshop opencart
Έχετε απορίες, χρειάζεστε βοήθεια ;

Επικοινωνία

Παρακαλώ διαλέξτε ένα ή περισσότερα

Το YouTube πέρασε δύο χρόνια για να δημιουργήσει το YouTube Shorts, τη λειτουργία του σε στυλ TikTok για βίντεο κλιπ σύντομης μορφής.

Τα Youtube Shorts μοιράζουν χρήματα!

Τώρα πρόκειται να ρίξει το διακόπτη για τη δημιουργία εσόδων από αυτό το περιεχόμενο — και να μοιραστεί τα έσοδα με τους δημιουργούς.

Από τις αρχές του 2023, οι δημιουργοί που επικεντρώνονται στο YouTube Shorts μπορούν να υποβάλουν αίτηση για να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα κατανομής εσόδων της πλατφόρμας, εάν έχουν τουλάχιστον 1.000 συνδρομητές και 10 εκατομμύρια προβολές Shorts σε διάστημα 90 ημερών.

Οι νέοι συνεργάτες «θα απολαμβάνουν όλα τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το πρόγραμμά μας, συμπεριλαμβανομένων των διάφορων τρόπων για να κερδίσετε χρήματα, όπως διαφημίσεις σε μακροπρόθεσμη χρηματοδότηση και χρηματοδότηση από θαυμαστές», σύμφωνα με τον Amjad Hanif, Αντιπρόεδρο των προϊόντων δημιουργών στο YouTube.

Το YouTube ανακοίνωσε επίσης έναν νέο τρόπο για τους δημιουργούς να δίνουν άδεια χρήσης μουσικής για τα βίντεό τους — και να πληρώνονται για τις προβολές βίντεο στο πλαίσιο του προγράμματος κοινής χρήσης εσόδων από διαφημίσεις.

Τα YouTube Shorts αποτελούν τη νέα λειτουργία του YouTube, που δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να δημιουργούν βίντεο κλιπ σε στυλ TikTok. Η διάρκειά τους είναι σύντομη, με διάρκεια μόλις 15 δευτερόλεπτα. Παρόλο που η λειτουργία είναι ακόμα σε μία πειραματική φάση, έχει ήδη κερδίσει μεγάλη δημοτικότητα στην ιντερνετική κοινότητα.

Τα YouTube Shorts προσφέρουν στους χρήστες τη δυνατότητα να δημιουργήσουν γρήγορα και εύκολα βίντεο κλιπ σύντομης διάρκειας, χωρίς την ανάγκη επεξεργασίας ή περίπλοκων προγραμμάτων επεξεργασίας βίντεο. Επιπλέον, οι χρήστες μπορούν να προσθέτουν μουσική και ήχους στα βίντεο τους, καθιστώντας τα πιο διασκεδαστικά και ενδιαφέροντα για το κοινό.

Εκτός από τη δημιουργία διασκεδαστικού περιεχομένου, τα YouTube Shorts παρέχουν επίσης στους δημιουργούς τους τη δυνατότητα να κερδίζουν χρήματα από τα βίντεό τους.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Print
Pinterest
tiktok-digitalads

Το TikTok έχει γίνει το νέο πεδίο μάχης για τις επιχειρήσεις που επιδιώκουν να κατακτήσουν την προσοχή των νεότερων γενεών κυρίως. Με πάνω από ένα δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες παγκοσμίως, η πλατφόρμα αυτή έχει ανατρέψει τα δεδομένα στον κόσμο της digital διαφήμισης. Ας δούμε γιατί το TikTok είναι ένα δυνατό εργαλείο που πρέπει να εξετάσετε για τη διαφημιστική στρατηγική σας.

idiotikotita-social-media

Η ιδιωτικότητα στον ψηφιακό κόσμο είναι ένα θέμα που απασχολεί τόσο τους χρήστες όσο και τις επιχειρήσεις. Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης έχουν ανταποκριθεί σε αυτές τις ανησυχίες με νέα εργαλεία και πολιτικές για την ιδιωτικότητα, επηρεάζοντας τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις πρέπει να διαχειρίζονται την ψηφιακή τους παρουσία.

instagram-reels

Τα Instagram Reels έχουν κατακτήσει τις καρδιές των χρηστών και έχοντας φέρει μια νέα πνοή στη δημιουργία περιεχομένου στα social media. Με την ικανότητά τους να προβάλλουν σύντομα, δημιουργικά βίντεο, τα Reels προσφέρουν μια μοναδική ευκαιρία για τις επιχειρήσεις να αυξήσουν την ορατότητά τους και να αλληλεπιδράσουν με το κοινό τους με έναν διασκεδαστικό -άρα και πιο αποτελεσματικό- τρόπο.

Επικοινωνία

Παρακαλώ διαλέξτε ένα ή περισσότερα