klik-diafimiseis

Γιατί Δεν Κάνει Κανείς Κλικ στις Διαφημίσεις σου; (Και Όχι, Δεν Φταίει ο Αλγόριθμος)

Έχεις φτιάξει τη διαφήμιση. Έχεις βάλει budget. Περιμένεις το engagement να απογειωθεί… και τίποτα. Μήπως τελικά το κοινό σου κάνει ghosting;

Σου έχουμε νέα: δεν φταις απαραίτητα εσύ. Φταίνε 5 απλά (αλλά σημαντικά) λάθη που βλέπουμε ξανά και ξανά:

💀 1. Μιλάς, αλλά δεν σε ακούν

Αν το μήνυμά σου μοιάζει με διαφήμιση από το 2008 (“Η καλύτερη ποιότητα στις καλύτερες τιμές!”), scrollάρουν και δεν κοιτάνε πίσω. Το περιεχόμενο που κάνει κλικ μιλάει ανθρώπινα, όχι διαφημιστικά.

🎭 2. Δεν έχεις προσωπικότητα


Όλοι μιλάνε για “value”. Εσύ τι λες που να μη λένε οι άλλοι; Αν το brand σου ήταν άτομο, πώς θα μιλούσε; Το περιεχόμενο που κάνει κλικ ξεχωρίζει με αυθεντικότητα.

🎯 3. Δεν είναι ξεκάθαρο τι θες να κάνουν


Μπορεί να σε λατρέψουν, αλλά αν δεν τους το ζητήσεις, δεν θα κάνουν τίποτα. Call to action με σκοπό και στυλ, όχι “πατήστε εδώ” σαν να βγήκε από manual.

🎨 4. Οπτικά χωρίς λόγο ύπαρξης


Μία ακόμα φωτογραφία με χαρούμενους ανθρώπους που δείχνουν στον υπολογιστή; Το περιεχόμενο που κάνει κλικ τραβάει το μάτι, όχι τα χασμουρητά.

🚫 5. Δεν παίζεις στο σωστό κοινό
Το καλύτερο περιεχόμενο στον κόσμο δεν δουλεύει αν το δει λάθος μάτι. Μην σπαταλάς clicks εκεί που δεν υπάρχει ενδιαφέρον.

👉 Το συμπέρασμα; Το περιεχόμενο που κάνει κλικ δεν είναι θέμα τύχης. Είναι στρατηγική, δημιουργικότητα και αυθεντικότητα.


Θες να το πετύχεις κι εσύ; Επικοινώνησε μαζί μας και ας δημιουργήσουμε καμπάνιες που δεν θα περνούν απαρατήρητες.

Σε έναν συνεχώς εξελισσόμενο κόσμο, η εικόνα και η ταυτότητα του brand σου μπορεί να χρειάζονται ανανέωση, ώστε να ανταποκρίνονται στις νέες απαιτήσεις της αγοράς και των καταναλωτών.

interactive-content

Σε έναν κόσμο υπερφόρτωσης περιεχομένου, το interactive content παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Γιατί; Επειδή δεν μιλάει μόνο στο κοινό. Το κάνει μέρος της εμπειρίας.

lathoi-digital-marketing

Στον κόσμο του digital marketing, οι εξελίξεις τρέχουν. Όμως, κάποιες παγιωμένες αντιλήψεις εξακολουθούν να οδηγούν επαγγελματίες και επιχειρήσεις σε στρατηγικά λάθη. Παρακάτω θα δεις κάποια συχνά λάθη digital marketing που καλό είναι να αποφύγεις, αν θέλεις το budget σου να δουλεύει υπέρ σου.

Επικοινωνία

Παρακαλώ διαλέξτε ένα ή περισσότερα