eshop opencart
Έχετε απορίες, χρειάζεστε βοήθεια ;

Επικοινωνία

Παρακαλώ διαλέξτε ένα ή περισσότερα

Πως να επιλέξετε διαφημιστικό γραφείο!

Η επιλογή του κατάλληλου συνεργάτη θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία της επιχείρησής σας, στην υστεροφημία του brand και φυσικά, στην αύξηση των πωλήσεων σας. Αλλά, πώς πρέπει να αξιολογήσετε και τελικά να επιλέξετε το καλύτερο διαφημιστικό γραφείο που θα καλύψει τις ανάγκες σας;

Ιδανικά, πριν ξεκινήσετε την αναζήτηση πιθανού συνεργάτη, πρέπει να έχετε μια σαφή εικόνα για το τι θέλετε να πετύχετε και πώς θέλετε να το μετρήσετε. Θέλετε να αυξήσετε τους πελάτες σας, να διεισδύσετε σε νέες αγορές, να κάνετε rebranding; Ποιοι είναι οι βασικοί δείκτες απόδοσης (KPIs), ο προϋπολογισμός σας και το χρονικό πλαίσιο που έχετε θέσει για την επίτευξη των στόχων σας; Με αυτόν τον τρόπο θα ξέρετε τι ακριβώς ζητάτε και θα μπορείτε να κάνετε μία πρώτη αναζήτηση και συζήτηση με πιο συγκεκριμένους στόχους και απαιτήσεις. Είναι σημαντικό να κατανοήσει ο μελλοντικός σας συνεργάτης το mission και το vision του brand σας!

Αφού γνωρίζετε τι θέλετε και που αποσκοπείτε με τη συνεργασία σας, κάντε την έρευνά σας με βάση κάποια κριτήρια, όπως το πελατολόγιό τους, την ποιότητα των project που έχουν αναλάβει και τη φήμη τους. Επικοινωνώντας με το εκάστοτε διαφημιστικό γραφείο, ένα πολύ σημαντικό στοιχείο είναι να συνεργαστείτε με ανθρώπους που θα νιώσετε ότι μπορούν να μοιραστούν τις αγωνίες σας, το όραμά σας και τις ανάγκες σας. Την επιχείρηση την απογειώνουν οι άνθρωποι που εργάζονται σε αυτήν, η συνέπεια, το ενδιαφέρον τους και φυσικά, οι γνώσεις και η δημιουργικότητά τους! Οπότε, ο ανθρώπινος παράγοντας και η σιγουριά ότι μπορείτε να επικοινωνείτε και να εξυπηρετηθείτε άμεσα, χωρίς περιττές καθυστερήσεις, είναι από τα πιο σημαντικά κριτήρια για την ομαλή ροή της συνεργασίας σας. Συζητήστε σχετικά με τις μεθόδους, τα εργαλεία, τους πόρους και τα αποτελέσματα των πελατών τους και αναζητήστε συνεργάτες αξιόπιστους και συνεπείς!

Επιπλέον, η προσαρμοστικότητα και η καινοτομία, ειδικά στις μέρες μας που ο ανταγωνισμός και η πληροφόρηση είναι τεράστια, είναι απαραίτητα. Ο κόσμος της διαφήμισης αλλάζει συνεχώς και οι επαγγελματίες του χώρου πρέπει να είναι μπροστά από τις εξελίξεις για να προτείνουν στους πελάτες τους καινοτόμες ιδέες που θα κάνουν τη διαφορά και θα συμβαδίσουν με τις ανάγκες της εποχής και της επιχείρησης.

Έχοντας πλέον μία πρώτη εικόνα για τα project που έχει αναλάβει το διαφημιστικό γραφείο, τη δυναμική τους, την αξιοπιστία της ομάδας και τη τεχνογνωσία του, συζητήστε για το πως οραματίζονται εκείνοι τη συνεργασία σας και την πορεία του brand σας. Ένα εξίσου κριτήριο στην επιλογή του ιδανικού συνεργάτη είναι η διαπραγμάτευση των όρων και των συνθηκών συνεργασίας καθώς και του budget φυσικά. Καθορίστε το πλαίσιο της συνεργασίας σας και επιλέξτε το διαφημιστικό γραφείο που θα νιώσει το δικό σας brand σαν να είναι δικό του και θα θελήσει να το απογειώσει! 

Αν θέλετε να συνεργαστείτε με τους Master της διαφήμισης και της στρατηγικής, επικοινωνήστε μαζί μας για να σας δείξουμε τον τρόπο και να απογειώσουμε μαζί το brand σας και τις πωλήσεις σας! 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Print
Pinterest
psichologia-diafimisis

Στον κόσμο του marketing, η “ψυχολογία διαφήμισης” παίζει καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Οι καταναλωτές δεν είναι απλώς αριθμοί ή στατιστικά δεδομένα. Είναι άνθρωποι με συναισθήματα, επιθυμίες και ανάγκες. Κατανοώντας την ψυχολογία τους, οι διαφημίσεις μπορούν να δημιουργήσουν ισχυρούς δεσμούς και να επηρεάσουν τις αγοραστικές αποφάσεις.

ad-analytics-blogpost

Ο κόσμος του digital marketing εξελίσσεται ραγδαία και οι τάσεις στο digital marketing όλο και επαναπροσδιορίζονται. Η παρακολούθηση των τάσεων είναι ζωτικής σημασίας για κάθε επιχείρηση που θέλει να παραμείνει μπροστά από τον ανταγωνισμό.

ithiki-texniti-noimosini

Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) έχει εισέλθει δυναμικά στο χώρο του digital marketing, προσφέροντας εξαιρετικές δυνατότητες εξατομίκευσης, αυτοματοποίησης και ανάλυσης δεδομένων. Όμως, μαζί με τις τεχνολογικές εξελίξεις, αναδύεται και ένα κρίσιμο ζήτημα που οι επιχειρήσεις δεν μπορούν να αγνοήσουν: η ηθική χρήση της AI.

Επικοινωνία

Παρακαλώ διαλέξτε ένα ή περισσότερα