Marketing στις Διακοπές: Πώς να μη σε ξεχάσει το κοινό σου όταν... διακοπάρει!
Το marketing στις διακοπές είναι πρόκληση. Όταν το κοινό απολαμβάνει στιγμές χαλάρωσης, περνάει λιγότερο χρόνο μπροστά σε οθόνες και δείχνει μικρότερο ενδιαφέρον για το περιεχόμενο σου. Αυτό σημαίνει ότι, αν δεν προσαρμόσεις τη στρατηγική σου, μπορεί κάποιοι να σε ξεχάσουν… Η λύση; Στοχευμένες ενέργειες και εργαλεία που διατηρούν την παρουσία σου ζωντανή — ακόμη και στις πιο χαλαρές στιγμές του χρόνου. Παρακάτω θα βρεις κάποιες από αυτές τις ενέργειες.
1. Content Calendar + Evergreen & Seasonal Mix
Σύμφωνα με μελέτη της HubSpot, το seasonal content αυξάνει την επισκεψιμότητα κατά 30%, ενώ το evergreen content φέρνει 25% σταθερή οργανική κίνηση.
Τι σημαίνει: Συνδύασε εποχιακό περιεχόμενο που ταιριάζει με το brand σου με διαχρονικά posts που λειτουργούν πάντα. Για παράδειγμα αν έχεις επιχείρηση με ρούχα το εποχιακό περιεχόμενο μπορεί να είναι “5 τρόποι να φορέσεις το παρεό στην παραλία” και το διαχρονικό “τα κορυφαία outfit όλων των εποχών”.
2. Scheduled Posts: Stay Top of Mind, Ακόμα και όταν λείπετε
Το ότι λείπει το κοινό σου ή το ότι θα λείψεις κι εσύ για λίγες μέρες, δε σημαίνει ότι αφήνουμε τη digital παρουσία στην τύχη της. Κάνε προγραμματισμό των post σου, παρακολούθησε συχνά τις διαφημίσεις σου και διατήρησε την παρουσία σου ζωντανή.
3. Email Marketing: Ένα Αξιόπιστο Κανάλι
Το email παραμένει ισχυρό. Δεδομένου ότι έχεις κάτι χρήσιμο να πεις στο κοινό σου, το email marketing παραμένει σημαντικό και την περίοδο των διακοπών. Επαναλαμβάνουμε! Να έχεις κάτι να τους πεις με αξία, που θα τους προσφέρει κίνητρο για να το ανοίξουν!
4. Remarketing
Marketing στις διακοπές, σημαίνει να μη σταματήσεις να τους υπενθυμίζεις ότι υπάρχεις. Επανέφερε τους σε κανάλια όπως Social, Display ή PPC με ενδιαφέροντα μηνύματα ή και προσφορές. Οι remarketing διαφημίσεις λειτουργούν εξαιρετικά, ιδιαίτερα για να μη χαθείς από τη σκέψη των πελατών σου.
Τι συμπεραίνουμε με τα παραπάνω;
Το marketing στις διακοπές είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ευρύτερης στρατηγικής σου. Μπορεί όλοι να χαλαρώνουμε λίγο αλλά δεν πρέπει να αφήνουμε το brand να δουλεύει στον αυτόματο!
Θες να χτίσουμε μαζί μια στρατηγική που αντέχει; Επικοινώνησε μαζί μας σήμερα! Τόσο απλά!